Koyo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Finnes det noe program som gjør slik at jeg kan spille gamle spill i win xp fks nfs3 eller wolf 3d eller må jeg rett og slett instalere win 98 på en annen disk Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 DOSBox emulerer et godt, gammeldags DOS-miljø. VDMSound kan ordne lyd på gamle spill under Windows med NT-kjerne (NT, 200x og XP). Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 gjør det så enkelt at du høgreklikker på programfilen, går deretter på kompatibilitet og kjør i kompatibilitetsmodus for win98.. funker for det meste,.. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 gjør det så enkelt at du høgreklikker på programfilen, går deretter på kompatibilitet og kjør i kompatibilitetsmodus for win98.. funker for det meste,.. Eldre spill liker vanligvis ikke win98 heller, og den kompatibilitetsmodusen er heller ikke helt perfekt. Det er i allefall min erfaring. De to nevnte programmene kan gjøre underverker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå