LittOmAlt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei min mor, bor i grisgrent strøk, skal ha seg bærbar PC. Den må kjøpes på stedet da service og support er kritisk suksessfaktor. Butikken (ja, entall) har ACER og anbefaler Acer 4001 (som ser OK ut) men jeg er jo ikke fornøyd før jeg har fått dere her inne til å si noe om deres erfaringer med ACER. Som fx: Pris ift andre lev Service Stabilitet Annet å si + og - Hilsen LoA Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har hatt en Aspire og har idag en Travelmate, service hos teknisk avdelingen til Acer er kjempebra, supporten har jeg brukt kun 1 gang, det funket bra, begge maskinene har vært fjellstabile. Kjenner mange som har Acer og kan ikke si å ha hørt noe annet enn postitivt om maskinene. Lenke til kommentar
cico Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 henger meg bare på, Acer TM 4001 er en helt topp maskin. Prismessig ligger den kanskje litt over hva du kan få andre merker for, men det er vel verdt det spør du meg. God batterikapasitet og pratisk talt lydløs. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg har hatt en Aspire 2001 siden mai 2004, og er svært så fornøyd med maskinen. Jeg vil derimot kommentere litt på service/supportsiden. Jeg har fått svar på én mailhenvendelse, og har sendt tre eller fire. Husker ikke helt. Den jeg faktisk FIKK svar på, ble besvart etter en uke. Acer support opererer med et felleseuropeisk callcenter, og det virker som om du blir satt over dit det er ledig kapasitet for øyeblikket. Jeg har snakket med både tyskere, nederlendere, svensker og dansker. Syns det er noe sløvt av Acer å ikke ha norsk support. God maskin, men jeg er altså ikke overvettes imponert over kundeservicen. Endret 7. februar 2005 av jlarsen83 Lenke til kommentar
rscue Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan anbefale 4001lmi iallefall, det er en god og stille maskin som har ok batteri kapasitet.. synest at det er en greipris å betale 10500,- for den.. ' RScue Lenke til kommentar
maca Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har selv en Acer Aspire 1355 LC som for tiden er inne på service. Gikk greit å kontakte Acer support, snakket med en svensktalende herre. Fikk sendt avgårde maskinen, og 2 dager senere ringte Acer og fortalte at de var igang med å teste den, men at de hadde noen tilleggsspørsmål til meg. Har ikke fått maskinen tilbake ennå, men tar det som et positivt tegn at de har startet testing av maskinen samme dagen som de antakeligvis fikk den. Nå håper jeg bare på at maskinen min virker 100% når jeg får den tilbake. Foreløpig ikke noe vondt å si om Acer sin support! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå