DArkwIng Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Pyton.no roter fælt her trodde jeg skule til å gjøre et stor kupp, sjekk beskrivelsen. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Pyton.no roter fælt her trodde jeg skule til å gjøre et stor kupp, sjekk beskrivelsen. De har jo bare linka til feil info, dvs z680 som jeg har selv. Men du vil nok bli skuffet når du får det lille settet Står jo lenger nede på siden hva z680 koster. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) De er jo ærlig da Få større utbytte av underholdningen med imponerende lyd fra Logitech Z-680, vårt THX®-godkjente og svært populære 5,1-høyttalersystem. Z-680 pumper ut kraftig bass fra en 188 watt RMS-subwoofer og gir krystallklar lyd i mellomtone- og diskantområdet gjennom fire satellitthøyttalere og en midtre høyttaler, hver med en utgangseffekt på 62 / 69 watt RMS. Høyttalerne leveres med en elegant og brukervennlig volumkontroll: en kontrollenhet med LCD-vindu og en fjernkontroll som kan plasseres på skrivebordet. Virker som om de anbefaler et annet produkt enn det til 874,- NOK Endret 7. februar 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Pyton.no - Salg Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, Her tråkket vi litt i salaten... Dette skal jeg få rettet opp i morgen! Ha en god kveld!!! Med vennlig hilsen, Pyton.no - Salg Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skjer med alle nettbutikker (og vanlige for den saks skyld ). Har sett Komplett avertere Kingston med CAS2 som viste seg å være TwinMos Twister, Netshop hadde en cpukjøler som hadde produktlink til en PSU. Bare mennesker som jobber der, og takk for det. Hadde de aldri gjort feil så hadde det vært skremmende Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Lov til å gjøre feil,ikke så ille den der da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå