SuperEmil Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Dette er det sikkert flere enn meg som lurer på: Kommer oppfølgeren til Samsung E7*0, Samsung E720, på det norske markedet? (ja, jeg har sett amobils artikkel, men vet at noen her på forumet har fått bekreftet at den ikke kommer..) Har ringt Samsung, men de svarte ikke. I amobils artikkel stod det også at den skulle komme til å koste rundt 3500, men dette er litt rart, da denne telefonen egentlig er en D500, bare i klapp-format. Og D500 koster jo rundt 4300,- Er det noen som vet noe om dette? PS: bare flytt denne posten moderatorer, jeg visste ikke om den skulle postes her eller i rykter og sladder Endret 7. februar 2005 av eeesh Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nei, den kommer ikke til Norge. Jeg sendte mail til Samsung Norden, og fikk bekreftet at den ikke ville komme ut på det norske markedet. Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ok, det var veldig synd... men med tanke på E7*0 store suksess her, så er det merkelig at samsung ikke satser på denne også Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 personlig synes jeg det høres rart ut at den ikke skal komme til norge. Med tanke på spesifikasjoner... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvorfor kommer den ikke til Norge? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Feilpostet- flyttes. Spekulasjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå