HondaNSR Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei. Får damebesøk neste helg, kosekveld Må da ha en skikkelig bra film, noen som kan anbefale en? Ikkje noen sann typisk jentefilm, men en med krig eller noe sånt slik som Pearl Harbor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan anbefale enten en god krigsfilm eller en film som Pearl Harbour. Das Boot, Apocalypse Now, Platoon, Full Metal Jacket, Saving Private Ryan, Patton. Ellers er det vel bare å sjekke diverse "hva er den beste filmen du har sett"-tråder for å se hva folk anbefaler. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg kommer ikke på en skikkelig god film som er noe ala Pearl Harbor. Vil du ha en krigsfilm så har steffyboy gode alternativer... ...vil du ha en film til kosekveld med en jente så er bryllupssangeren et godt valg... ...vil du ha annen god film, som trolig slår an hos damen, så er braveheart et godt valg... ...ellers så er memento og fallen to filmer jeg ofte anbefaler (siden de er mycket bra, og ikke alle har sett de)... Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei.Får damebesøk neste helg, kosekveld Må da ha en skikkelig bra film, noen som kan anbefale en? Ikkje noen sann typisk jentefilm, men en med krig eller noe sånt slik som Pearl Harbor. Trur nok at The butterfly effect vil falle i god smak hos dere. Likte den filmen kjempe godt! Er en ordentlig fin film. Jeg vil anbefale den, men velges på eget ansvar. Men den er å anbefale på det sterkeste PS: Er ikke akkurat en krigs film... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hva med "the story of David Gale" !? .. ingen krigersaker, men en fin film.. Min jente likte den ihvertfall.. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan anbefale Red Scorpion. En konge action/krigsfilm med litt humor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=347686 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg