Ronny666 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg lurer på om noen kan si meg hvordan eg gjør sånn at når eg logger på kommer det en liten firkantet rute idstedenfor sånn som det normalt gjør på xp, plz hjelp meg!! Finner ikke ut av det Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tror du må beskrive litt mer om hva du mener, så kan vi hjelpe. Lenke til kommentar
Ronny666 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ehm, Når eg logger på så kommer det stor blå skjerm,men eg vil ha det sånn at det kommer en liten firkantet rute visst du sjønner? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Du mener sikkert "velkomstskjerm". Gå til: kontrollpanelet -> brukerkontoer -> Endre hvordan brukerene logger seg på. Hak vekk ved "Vis velkomstskjerm". Endret 7. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
Ronny666 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Takkar og bukker :0) Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvis du vil at du skal trykke Ctrl+Alt+Del før du taster inn passord så går du på Kontrollpanel> Administrative Verktøy > Lokal sikkerhetspolicy> Lokale Policyer> Sikkerhetsalternativer > Interaktiv Pålogging: Ikke krev Ctrl+Alt+DEL. Dobbel klikk på den. også velger du deaktivert. Da må du trykke Ctrl+Alt+DEL hver gang du skal logge inn Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvis du vil at du skal trykke Ctrl+Alt+Del før du taster inn passord så går du på Kontrollpanel> Administrative Verktøy > Lokal sikkerhetspolicy> Lokale Policyer> Sikkerhetsalternativer > Interaktiv Pålogging: Ikke krev Ctrl+Alt+DEL. Dobbel klikk på den. også velger du deaktivert. Da må du trykke Ctrl+Alt+DEL hver gang du skal logge inn Er vel litt letere å skrive control userpasswords2 i kjør og velge Avansert for å aktivere det Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvis du vil at du skal trykke Ctrl+Alt+Del før du taster inn passord så går du på Kontrollpanel> Administrative Verktøy > Lokal sikkerhetspolicy> Lokale Policyer> Sikkerhetsalternativer > Interaktiv Pålogging: Ikke krev Ctrl+Alt+DEL. Dobbel klikk på den. også velger du deaktivert. Da må du trykke Ctrl+Alt+DEL hver gang du skal logge inn Er vel litt letere å skrive control userpasswords2 i kjør og velge Avansert for å aktivere det Hehe.. Takk! det visste jeg faktisk ikke om.. har lært windows på microsoft måten jeg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hehe.. Takk! det visste jeg faktisk ikke om.. har lært windows på microsoft måten jeg Hehe.. bare hyggelig. Man lærer noe hver dag Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) jepp.. hvis man ta MS utdannelser så lærer man bare de tunghvindte veiene.. det er plagsomt. Edit: litt off topic vel Endret 7. februar 2005 av dim3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå