Jørnan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Noen ganger når jeg går inn på amobil.no er alle innleggene lest. Er det en knapp jeg har trykket på? Feil på pcen min? Hva er galt? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Sånn er det med meg også, bare at mange innlegg jeg har lest og til og med har siste innlegg på står markert som ulest! De blir stående som ulest selv etter at jeg har lest dem. Nei, det er ikke bare jeg som trykker tilbakeknappen når jeg har lest dem. Så dum er jeg ikke:p Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Det har begynt å skje med meg også. Noen som vet hvordan det fikses? Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Flytter denne til riktig forum-seksjon for deg. Så vidt jeg vet markeres automatisk alle innlegg fra gårsdagen som lest. Dette legger jeg ikke mye merke til ettersom jeg stort sett har lest alle poster Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Det systemet er ikke "helt" stabilt har jeg blitt informert om, dette skal visstnok bli ordnet til neste versjon av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg