Islanbadsj Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Får høyst sansylig ett par høytalere av fatter'n, og det er ett par mission høytalere. Vet ikke hvilken type det er, de er 6-7 år. Er mission ett skikkelig merke? Endret 7. februar 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ja Mission har lagd mange bra høyttaler opp igjennom årene,så det er et bra merke. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg er veldig fornøyd med mission i hvert fall. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hadde disse en gang.Det var sikkelig snert i midbass/bass kan jeg love deg. 753i Freedom Endret 7. februar 2005 av egmur Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 De der var jo syyykt store da, prislappen var vel sikkert syykt stor oxox Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ikke så veldig syyyke:(W x D x H cm) 21,90,31 Elementene var ikke så store(5,5"),men til gjengjeld var de utrolig kjappe. Kostet rundt 10k nye tror jeg. Endret 7. februar 2005 av egmur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå