genetex Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hei! jeg skal nå ha meg nytt tastatur siden dette gamle er oppbrukt! jeg spiller en del, men skriver og veldig mye synest jeg. Jeg er mye på msn og gjør alle leksene mine på pc nesten. er her noen som kan anbefale meg et bra tastatur? Det gjør ikke så mye om det fylger med en mus i pakken, men det er veldig bra visst dere finner et bra tastatur som ikke koster extra fordi en dom mus også må være med! noen ehr som har erfaringer med bra skrive/spille tastatur? takker for alle svar!! Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nesten hva som helst fra Keytronic. Bruker KT1000 nå, det blir bare ikke bedre enn det (for meg). Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg anbefaler dette: Har det selv, og er veldig fornøyd. Link Lenke til kommentar
morra Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Trådløst? PS/2 tilkobling eller USB? Ergonomisk? Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vil anbefale Keytronic Multimedia tastatur. Var selv på jakt etter ett godt tastatur, helt til jeg kom over dette.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122775&cks=PRL Til 150kr. er det et RØVERKJØP ! Tastene er meget myke og gode, og bråker ikke når en bruker de... Håndleddsstøtten er enkel og god. De ekstra tastene er helt greie, kjekt å kunne justere lyden og slikt synes nå jeg. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Logitech ultrax http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12109 Veldig bra og billig tastatur Lenke til kommentar
Tjofle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Muligens litt off topic men...: Dersom du kjøper et tastatur uten knapper til neonlys, kjøleskap og volum bør du laste ned PowerStrip (google vet hvor det er). PowerStrip er egentlig lagt til "alt annet" enn å styre windows-volumet, men det er det jeg bruker det til. ctrl-alt-f10=mute, ctrl-alt-f11=volum ned og ctrl-alt-f12=volum opp. On topic: Jeg ville gått for Keytronic KT-1000. Ingen neonlys eller knapper til klimannlegget osv, bare et standart, svart, stilrent, kvalitetstastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå