Gå til innhold

Blåtann Handsfree anbefaling

Anbefalte innlegg

jeg ser at det finnes en guide for disse på Amobil, men denne testen må jo være utdatert, nå har jo mange flere kommet på markedet med mye billigere handsfree løsninger via blåtann.

er det noen som har erfaring med noen av de billige løsningene??

altså alt opp til 800 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jabra lager mye fint, f.eks BT200 til ca 400kr og BT250 til ca700kr. Ulempen er at disse gjerne blir litt større enn det du har tenkt.

Ellers liker jeg Sony Ericsson sine headset veldig godt:

HBH-600 til rundt den prisen du nevner er et godt valg. Liten og fin og med relativt god batteritid.

Lenke til kommentar
jeg ser at det finnes en guide for disse på Amobil, men denne testen må jo være utdatert, nå har jo mange flere kommet på markedet med mye billigere handsfree løsninger via blåtann.

er det noen som har erfaring med noen av de billige løsningene??

altså alt opp til 800 kr.

Har selv en Jabra HBH 250,formidabel standbytid i forhold til 200-modellen,og veldig bra tale/lyttekvalitet.Bruker nå K700i og har ikke hatt problemer med den eller 610 som jeg tidligere hadde.Disse produktene skal ikke veie så mye,men passformen/ergonomien er mye viktigere.Det likte jeg godt på Jabraen i forhold til de andre der ute.Min er blitt over 1 år,og kan trygt anbefale denne.

Jabra har også lansert en ny modell BT 200 D som på Clas Ohlson koster 1200,-

Denne kan du i tillegg bruke med din trådløse hustelefon,hvis den har standard 2,5 mm headsetuttak.Forskjellen på BT 200 (gammel modell)og 250 er standbytid/taletid.200-modellen har inntil 3 timers taletid/96 timer standby,mens 250 har inntil 8 timer tale/240 timer standby.SE 600 har "bare" inntil 4 timer tale/120 timer standby.Vurder også slike ting når du skal kjøpe.Lykke til ! :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar

Hei,

takk for svar.

når har jeg lånt en Jabra, vet ikke hvilken det er, men den skal vel ha kostet rundt 1350kr så det er kanskje den nyeste. Men jeg synes ikke den sitter godt nok i øret. jeg går rundt og venter på at den skal falle av øret.

er det noen som sitter godt på øret. jeg har sett på Jabra BT 250, som ligger i den prisklassen jeg kunne tenkt meg og den ser ut som at den sitter godt også

anyone??

Lenke til kommentar

Det er vel litt avhengig av fasongen på ørene dine egentlig.

Når jeg nå har HBH-600, er det fordi den har omtrent det samme designet som HBH-60 som jeg hadde tidligere.

De to passer meg bortimot perfekt.

Det beste er vel å gå til en butikk som har et par-tre merker og prøve de forskjellige på deg selv :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en Jabra BT200, er det vel den heter, den som ligger bak øret. Du skal være en ivrig headbanger hvis den skal falle av! Sitter meget godt, og meget god lyd. Eneste er at den klemmer litt etter et par timers sammenhengende bruk, men det er vel på grunn av mine ører :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...