Gå til innhold

Star Wars: KOTOR 2 - Omtale! (Gamespy)

Anbefalte innlegg

JIPPII! Endelig er Gamespy's omtale her!

Les den her!

Noe om "iffy" og "spiffy":

Pros:

Great storyline; wonderful dialogue; compelling characters.

Cons:

Poor AI; too many bugs; graphics feel a little dated.

Noe jeg liker med minusene, er at de baserer seg på det tekniske, altså grafikk, AI, bugs, osv.

Bugsene vil kjapt bli rettet med et par updates. Grafikken er vel såvidt bedre enn 1ern's grafikk, noe jeg synes er bare toppers. AI'en bryr jeg meg fint lite om i et slikt spill.

Og noe som er enda beddre, er at de legger "Storyline" inn som ekstra pluss! Det vil si at vi får den variasjonen, de avhengige valgene, og alt det andre som vi har blitt lovet! :D

Og jeg har allerede forhåndsbestilt spillet, som nå pakkes på CDon's lager. Gleder meg SYKT! :w00t:

EDIT: Skriveleif i topic! :scared:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, var bare til å lese Xbox-anmeldelsene av spillet for å vite at dette også kommer til å bli HEFTIG da! :D

Har fremdeles ikke for store forventninger da, men jeg gleder meg helt sykt fremdeles :)

Og, heh, at de blir trekt for grafikken er nesten bare positivt. Jeg gleder meg villt til en gjensyn med den motoren :)

Lenke til kommentar

Dette spillet har jeg virkelig gledet meg til! Kan ikke vente på å sitte hjemme en helg jeg har fri og spille det uten noen avbrytelser. Bortsett fra mat og do pause så klart hehe.

De dårlige tingene med spillet var visst ikke så dårlige. Som han anmelderen sa:

Despite all the annoyances I've just listed, this is still a great game. In my review of the first game, I mentioned that I sat and played the game for eight straight hours. Well, the exact same thing happened this time. The story and RPG elements of the game are just that good. The game compels you, keeps pulling you onward to the next revelation, the next philosophical discussion, the next plot twist, and for all the times I cursed at my monitor when the hinky A.I. screwed something up, there was never a question in my mind that I wasn't going to finish this game. I simply had to find out how the story ended, and while there were some stumbling blocks along the way, I'm extremely glad I took the trip.
Lenke til kommentar

Du starter i Harbinger, et frakteskip (hvordan du kom dit er en historie i seg selv som blir utforsket i begynnelsen av spillet), som igjen blir plukket opp på en miningstasjon. Så utfolder det seg derfra. Du er ikke samme person som i enern, og starter heller ikke med light saber eller mange force powers. Ebon Hawk står i hangaren siden frakteskipet plukket den opp først. Alt crew er døde på begge skipene.

Ebon Hawk er ikke ditt skip, du bare booka passage der.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
[iC,12/02/2005 : 23:09]***MULIG SPOILER!***

Hvordan kan man være en ny person, men samtidig eie Ebon Hawk?

Og om man sjekker IMDB vil man se at både Sadist-droiden HK47, Carth, og Bastila er med!

Du er på en måte den samme personen som i eneren, men med reduserte minner om fortiden. Du må selv søke fram historien og gjøre valg for framtiden. Små drypp fra hendelsene i eneren dukker stadig opp.

Lenke til kommentar
Du er på en måte den samme personen som i eneren, men med reduserte minner om fortiden.  Du må selv søke fram historien og gjøre valg for framtiden.  Små drypp fra hendelsene i eneren dukker stadig opp.

Nei.

Spoiler? mulig, les på eget ansvar

merk for å lese

I 1'ern spiller man Revan, ex-sith lord m/hukommelsestap pga Jedi dudene på Dantooine "reprogrammerte" hjernen hans/hennes.

I 2'ern spiller man en ex-republic general eller noe, som tjente under Revan under Mandalorian wars, personen har vert i eksil og har "drevet bort" fra the force og har også et slags hukommelsestap.

Edit, forandret noe

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Hvis du spilte det første spillet, så har Ebon Hawk vært eid av mange før man fikk tak i den..hvorfor skulle den ikke ha byttet eier noen ganger til? Det er jo mange år siden hendelsene i KOTOR 1.

Jeg vet ikke hvor lenge du har levd, men jeg har levd lenge nok til å forstå at 5 år ikke er stort mye.

Det kan godt hende at Ebon Hawk har byttet eier, men jeg synes nesten det er litt urimelig.

EDIT: Kan en eller annen, som enda har KOTOR installert, ta et screenshot av da Darth Malak tar av seg maska, og sende det til meg?

Jeg MÅ bare se det igjen!

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*****SPOILER******

Vel dette med personen først:

du spiller en Jedi som fulgte Revan til krig i "Mandalorian Wars". Hvis du har spilt 1'ern så vet du hva det var og hva som skjedde. At Jedier gikk til krig uten at jedi-rådet var enige likte de ikke sæli godt. Så vår mann var den eneste Jedien som kom tilbake for å bli dømt av Rådet etter Mandalorian Wars. han blir kastet ut av ordenen, og mister sin kontakt med kraften. (det er mye mer, men det får du finne ut selv).

Altså: Du spiller en Jedi som i stret ikke er i kontakt med kraften, men ta det med ro... Det kommer etterhvert. denne jedien vil nå komme i kontakt med kraften igjen.

Skipet:

Hvordan Ebon Hawk haver på Harbinger får vi ikke vite, men hvorfor ikke Reavan er det får vi vite uttover i spillt. og ikke minst helt på slutten. Revan drar nemlig for å finne de ekte Sithene utenfor "Outer Rim" rett etter KOTOR1 slutter. Her har vi potensiale for en 3'er :D Det er også trolig at "vår mann" kommer til å følge etter Revan for å hjelpe han... mer potensiale for en 3'er :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...