JhnY Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, jeg skal lage høytallere på skolen.. Har drevet å søkt for å finne noen elementer. Men jeg har dessverre ikke funnet det store.. Så jeg lurer på om dere kunne gi meg litt linker til gode sider å kjøpe elementer av ? Vil helst ha bygge sett (de jeg har funnet er : Ice audio - mamut.com ) ;\ /takk Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ljudia har elementer. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Eltek har elementer. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Biltema og clas har elementer, men de er vel mest forbeholdt bil da Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vil anbefale Eltek (www.dynabel.no). De har veldig god peiling på høytalerebygging. Og har veldig god service. Du kan jo kjøpe et byggesett. Vet ikke hva slags høyttaler du skal lage. Og hvilket budsjett. Men du kan jo lage en selv, så hjelper eltek med volum og kommer med forslag til delefilter.. Skal du lage selv, så anbefaler jeg at du bruker Scanspeak diskant.. Høytalerene mine består av 2 stk Seas Excel elementer og en stk Scanspeak relevator.. Lenke til kommentar
maze Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Seas elementene som du får kjøpt på eltek er sinsykt bra. Men de koster litt å da. Seas er bara når vi snakker lydkvalitet. Ikke snakk om maks basstrykk hvis det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 gå for ljudia. der finner du det meste. MGR f-serien har ganske bra lyd når det gjelder basstrykk... er ikke noe spesielt fin lyd i dem. eneste med ljudia er at det er dyrt. Lenke til kommentar
fjaeran Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Ville heller dratt på Eltek og kjøpt noe der. Har de ikke et byggesett som passer. Så hjelper de til å sette sammen en kurrant løsing.. Eltek har peiling. De har laget en HiEnd høyttaler som ble åretsprodukt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå