eiriksen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) I slutten av Mai i fjor kjøpte jeg meg en Nec Multisync LCD1760NX. Helt fram til i dag har den vært feilfri og ingen problemer med. Men når jeg skudde på skjermen når jeg kom hjem fra skolen oppdaget jeg en svart vannrett strek ca. like lang som neglen på tommelen. Uansett om det er mørk eller lys, svart eller hvit bakgrunn vises den. Den er så vidt lysere enn svart så når skjermen går i hvilemodus så jeg en litt lys svart strek der. Jeg har sjekket både kabler og at det ikke var et spontant problem. Prøvd å småmasere den forsiktig bort og sjekket om skjermen var utsatt for noe press bak. Er det noe kjent fenomen med en død strek, og er det noe man kan gjøre med det i motsetning til døde pixler? Og er det mulig å få fikset det på en eller annen måte på garantien til skjermen? Har fortstått det slik at man har garanti i over 1 år og jeg har ikke hatt den i 1 år enda. Takk på forhånd. Edit: Litt forumlering. Endret 7. februar 2005 av eiriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå