JimE Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Trenger hjelp til valg av CPU kjøler nå, det blir til en 3.2 Ghz prescott (478). Skal kjøpe fra microplex, og jeg fant fram disse: Cooler Master Hyper 48 Og Mist Frostbite Noen som har noen innspill? Er åpen for andre forslag, men den må være fra microplex. fantaCx Endret 7. februar 2005 av FantaCx Lenke til kommentar
Jolt Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg tror du vil finne denne til å være ganske mye bedre en de andre: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7700CU Zalman har fått et ganske bra rykte på seg som jeg tror bare Thermalright kan slå. Selv om Thermalright er vel og bra så vil jeg heller anbefale Zalman. Uannsett får du ikke XP90 og 120 til s478. Lenke til kommentar
JimE Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Har sett litt rundt på sia til microplex nå. Og nå er planen å gi kjøleren luft fra utsiden av kabinettet: Sunbeam Overclockers Cooler Kit Har en liten formening om at det blir mer effektivt om jeg får festet røret rett i kjøleren. (?) Vet ikke hvordan det går med zalman, men om fornuften slår inn går jeg nok for den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå