Leifen48 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kjenner noen til ATX hovedkort for SDRAM og P4 prosessor på over 2 Gh? Lenke til kommentar
Leifen48 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Kan dette være et svar eller er det ikke ordinært SDRAM som brukes? http://www.pcworld.no/index.cfm?fuseaction...5D27DDD493AD842 OK jeg er ingen dataekspert. Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Joda, P4B bruker gamle pc100/133 sdram og støtter max p4 2.4 GHz Northwood (max 2.0 GHz Willamette). Hvor man får tak i det vet jeg ikke, men brukt vil jeg tro. Kanskje på QXL.no når siden er oppe igjen, eller noen medlemmer som har det i "rotekassa"? - lenge siden det var i salg. Det finnes også kombi-kort som støtter ddr og pc133 sdram, men finner ikke noe til p4 akkurat nå. Lenke til kommentar
Leifen48 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Joda, P4B bruker gamle pc100/133 sdram og støtter max p4 2.4 GHz Northwood (max 2.0 GHz Willamette). Hvor man får tak i det vet jeg ikke, men brukt vil jeg tro. Kanskje på QXL.no når siden er oppe igjen, eller noen medlemmer som har det i "rotekassa"? - lenge siden det var i salg. Det finnes også kombi-kort som støtter ddr og pc133 sdram, men finner ikke noe til p4 akkurat nå. Takk for svar. Den som ikke våger å spørre han lærer ingenting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå