gtaman Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har bestilt Asus WL500g router. Skal også bestille Telenor ADSL. Vis ikke jeg tar feil er ADSL modemet en dekoder. Kan routere(WL500) kjøres som modem slik at jeg slipper å paye 500 kr for et modem?` Lenke til kommentar
Dovrebanen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvorfor ser du ikke bare på produktsiden for ruteren din? http://www.asus.com/products.aspx?l1=12&l2...=60&modelmenu=1 PS: Se under features. Lenke til kommentar
Bendust Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg lurer på dette selv. Er ingen dataekspert, og har prøvd å finne det ut uten hell.. Ikke for å være frekk, men er det ikke enklere å bare skrive JA eller NEI når man føst skal svare på et ja/nei spørsmål? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kan vel svare jeg da. Med WL500G trenger du et modem i tillegg ja. WL500g tar kun 10/100BaseT signaler. Det finnes ruterer med modem innebygget. Ikke sikker på vilke i farta da jeg ikke bruker dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå