DesertGlow Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Måtte glise litt da jeg fikk denne meldingen når jeg installerte nytt hovedkort i dag Kan sammenlignes med den gode gamle samtalen: – Er du død? – Ja Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 kan også sammeliknes med Keyboard not found Press f1 to continue Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 kan også sammeliknes med Keyboard not found Press f1 to continue Etter du har satt inn nøkkelfjøla riktig kan du fint trykke F1 Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ironisk, får en si. :!: Etter du har satt inn nøkkelfjøla riktig kan du fint trykke F1 Nøkkelfjøla? Beste direkteoversettelse fra engelsk jeg har sett i dag. Edit: Å! Når skal jeg lære å bruke funksjonen "forhåndsvis innlegg"? Endret 7. februar 2005 av aadnk Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 – Er du død?– Ja Dagens beste feilmelding. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå