dan1el Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kommersielt.. hvor? Nå har vi "henta" enda en amerikansk helligdag... "Valentines day". Snart fabler vi snart om "Memorial day" også... ... Og kanskje til og med thanksgiving. Halloween og Valentines er i alle fall kommet for å forbli, og jeg må innrømme at det ikke akkurat er noe jeg er så voldsomt happy for. Men på den andre siden har jeg alltid vært kjent for å være en bitter gammel mann som ikke vet å verdsette slike festlige anledninger. + 17 mai Når ble 17. Mai en amerikansk "helligdag" som vi har henta? Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Slikt kan man jo fint selv male på. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ok, redd rævva mi nå; har helt glemt åssen dato valentines day er på Glemmer jeg den, er helvete ute Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ok, redd rævva mi nå; har helt glemt åssen dato valentines day er på Glemmer jeg den, er helvete ute mener å huske det er den 14 februar? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Denne skal vises til dama i mårra på skola! Thats for sure! Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Får vel ikke kjøpt slikt her En nettbutikk får ta å bestille inn et parti som blir fraktet hit med fly :!: Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det er jo grense for hva man kan gjøre for å tjene penger da... Å ha sin PC som kjæreste, og kjøpe henne litt mer hukommelse til valentine er svært nerdete spør du meg. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vet ikke om dama hadde blitt så glad for slike.. La meg gjette: du har ikke vært i keiserriket? Japan har, som så ofte ellers, sin egen vri: February 14Valentine's Day: In Japan, women give chocolates to men on Valentine's Day. It is not a national holiday. Dette kompenseres da naturligvis på denne måten: March 14White Day: The opposite of Valentine's Day: Men give cakes or chocolates to women. It is not a national holiday. Med andre ord: markedet her er gaver som kvinner skal kjøpe til sine (håpløse?) datafikserte kjærester. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dette hadde vært prikken over i-en på en valentine-mod... Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hadde vert digg å fått en sånn av dama Men tror neppe ho ville gidde å gi meg en sånn Endret 7. februar 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Folk har god fantasi ja! Ikke dum gave dette, tiden vil jo vise om denne er ett salgsobjekt eller ikke Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hadde jeg gitt madamen minnebrikker til valentine, tror jeg at jeg hadde blitt kasta ut Måtte nokk gitt blomster og vin her i gården, data generelt er noe av det teiteste i følge min bedre halvdel. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det ingen snakker om er at dette er faktisk er kanon-billige minnebrikker... 2*512mb= 2*400 = 800 spenn for 1gb med cas 2,5 minne... og hvem vet.. kanskje man klarer å klokke 1 mhz eller to med dem også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kommersielt.. hvor? Nå har vi "henta" enda en amerikansk helligdag... "Valentines day". Snart fabler vi snart om "Memorial day" også... Enig og sikkert 4th july. "Amerikanisere verden med kommersme" Lenke til kommentar
audhage Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tenk å få et x800kort i valentinesday...der har du kjærlighet der Men det er jo bare urettferdig Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det var skikkelig jalla Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Enig med deg, DMPoWer! Folk som er redde for islamisering og tap av norsk identitet vet ikke hva de snakker om! Sjangsene for at vi om 50 år feirer Ramadan er betydelig mye mindre enn at vi feirer Thanksgiving! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå