Howard Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Den perfekte valentinergaven? Glem blomster, sjokolade og middag på restaurant. Her er den perfekte valentinergaven for PC-entusiasten. Les artikkelen her Lenke til kommentar
notorled Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 OMg!1 .. Nais.. Alltid likt japanesere.. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tenk å få et x800kort i valentinesday...der har du kjærlighet der Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 hadde blitt glad om jeg fikk det av dama jeg! skal vise henne denne artikkelen! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kommersielt.. hvor? Nå har vi "henta" enda en amerikansk helligdag... "Valentines day". Snart fabler vi snart om "Memorial day" også... Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 var billig ram da... tenk om dette viser seg å være sykt rå OC ram, slik som BH 5 brikkane, så snart sitter alle å sikler etter KISS ram Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 eventuelt bare skrive et lite brev uten navn, og ikke gi noen rambrikke? hvem har fått for seg at det skal være gaver i fleng på valentine`s day? det er jo bare en latterlig tradisjon som har kommet fra america, for at butikker skal tjene penger.. Men, morsom tanke med kiss -ram og prisen var jo grei Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nice one En sånn skulle jeg gjerne hatt. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kommersielt.. hvor? Nå har vi "henta" enda en amerikansk helligdag... "Valentines day". Snart fabler vi snart om "Memorial day" også... ... Og kanskje til og med thanksgiving. Halloween og Valentines er i alle fall kommet for å forbli, og jeg må innrømme at det ikke akkurat er noe jeg er så voldsomt happy for. Men på den andre siden har jeg alltid vært kjent for å være en bitter gammel mann som ikke vet å verdsette slike festlige anledninger. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Er sjukt hva folk lager nå for tiden, dette her tok jo kaka :!: Endret 7. februar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det burde vel stått "Good memories" på de brikkene der. (Må nesten kjøpe bare på skøy) Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kommersielt.. hvor? Nå har vi "henta" enda en amerikansk helligdag... "Valentines day". Snart fabler vi snart om "Memorial day" også... ... Og kanskje til og med thanksgiving. Halloween og Valentines er i alle fall kommet for å forbli, og jeg må innrømme at det ikke akkurat er noe jeg er så voldsomt happy for. Men på den andre siden har jeg alltid vært kjent for å være en bitter gammel mann som ikke vet å verdsette slike festlige anledninger. + 17 mai Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vet ikke om dama hadde blitt så glad for slike.. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Haha, morsomt! Så en artikkel her på hw.no rundt juletider om rambrikker som det var gravert en julenisse inn på! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg vil bytte ut all hardwaren min i "Happy xmas", "happy valentine", "happy easter" og "happy birthday" Tror ikke de kommer til å selge så mye. Tror flertallet av nerdene er single og det ville vært flaut å kjøpt til seg selv, med mindre pcen er "my valentine". Kanskje kjøpe til hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå