Windoge Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kom over denne linken: www.lordhassan.net/idolpsycho.wmv Litt stor, men egentlig er den ganske morsom. Er det andre her som har liggnende klipp fra årets Idol? Lenke til kommentar
Cowheigen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 øøøh.. litt sånn på "ville veier"? noen burde skjermes mot seg selv... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ok HVEM har vært borti sukkeret her... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det som er trist er at hun faktisk er sånn. :!: :!: :!: Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Næmmen harre gudd.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 har en film om de 5 værste idola fra usa, men siden de har satt ned grensa på filer i innlegg såpass mye så kan jeg nok ikke dele den med dere...... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Jeg mener oppriktig og ærlig at jeg synger bedre enn henne. OG; den siste konserten var jeg herlig! Endret 7. februar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hehe, laster ned nå. Etter kommentarene å dømme er dette en kvalitetsfilm. Lenke til kommentar
jack_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hun var kansje "litt" for optimistisk? Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hun eide ikke akkurat takt og tone.. Lenke til kommentar
arianar Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Whoa! ... Do you hear the voices too? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Enkelte burde ikke få gå utendørs uten oppsyn. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 har en film om de 5 værste idola fra usa, men siden de har satt ned grensa på filer i innlegg såpass mye så kan jeg nok ikke dele den med dere...... Finnes jo steder på netten man kan laste opp alt fra 2 mb til et par hundre da. men men ... Finner ikke ord.. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ketchez: Sikter du til dette videoklippet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå