Lillegaard Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hjelp! iPoden min vil ikke konfigureres, virker nesten som pcen ikke klarer å registrere at den er i... når jeg ser på USB så viser den at den er i, så jeg vet ikke hva som er feil, HJELP MEG! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Prøv i MP3-kategorien under Lyd og Bilde. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 får du kontakt med den gjennom iPod updater? Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Prøvd en annen USB port? Endret 7. februar 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
Lillegaard Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 nei får ikke kontakt gjennom updater :| Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 har du mulighet til å prøve firewire? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Flyttet til "MP3-spillere". Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 du har ikke mista den i bakken da?? prøv å resette den. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har den fungert tidligere på din PC? Har du prøvd andre datamaskiner? Les brukermanualen og sjekk ut support på apple der finner du mye bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå