TommyGun77 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ipoden min slutter å spille eller "henger" seg etter noen få låter. Har prøvd å formatere og sette opp fabrikkoppsettet på nytt, men alikevel så fungerer den ikke som den skal. Sjekket på apple sine sider og der står det at jeg bare har 1års garanti, noe som er litt synd for jeg kjøpte min i januar i fjor. Stemmer det at jeg bare har 1 års garanti? syntes dette var litt lite på en så dyr spiller. Noen som har noen råd til hva jeg burde gjøre? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Sjekk om de sangene som stopper opp tilfeldigvis er siste sang på et album, evt. siste sang i sin "folder". Jeg opplevde med min Creative Zen Touch at når den hadde spilt ferdig en sang som var sist i sin gruppe, på random, så stoppet den opp etter denne sangen. Kan det være det som er feil hos deg også? (Forskjellige mp3-spillere, men kanskje samme "funksjon"?) Kirikiri Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 nei, er ikke det som gjør det. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 morsomt, spar meg for slike dumme kommentarer. Lenke til kommentar
Lou Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har ikke opplevd det selv, men tipper du kan få hjelp på iPodLounge Dette var det nærmeste jeg kom ditt problem. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Takk Lou, er akkurat som han beskriver i posten sin. Tror jeg tar kontakt med apple og håper på det beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå