hart Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vil bare til slutt legge til at antivirus og brannmur er to flotte biler. Shields up! Flott at det ordnet/ordner seg Lenke til kommentar
JimL Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Sjekk [email protected] mailen din. Sikkert fått tilkoblingen begrenset. Da må du isåfall ta kontakt med abuse team (som er et h..). Det har jeg faktisk.. Regnet med det, hørtes nemlig sånn ut da du ikke fikk svar når du pinget vg.no. Dette er en prosess der du må belage deg på at ting tar tid, Telenor Abuse Team har ikke telefon, faks, irc-kanal eller kontakt med Telenors vanlige support. Eneste korrespondanse er pr mail. Nå er jeg bare sinna, vet ikke hvor mange timer jeg har sittet for å prøve og få internett i orden. Stakkars han kundekonsulenten, sier jeg.. er ikke akkurat blid nå. Noe virius antagelig, som har gjort det. Ta det for all del rolig, den vanlige kundesupporten kan ikke hjelpe uansett hva du sier/gjør. Dessuten er det ikke deres feil at du har hatt noe "virius" som har rota noe Endret 7. februar 2005 av JimL Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg sendte bare mail og sa at jeg hadde lagt inn av, og fw prog, så åpna de alle portene igjen på samme dag.( samme dag som den ble stengt) vil ikke klage på kundeservicen til telenor jeg iaf Lenke til kommentar
JimL Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det er bra. Samtlige jeg vet av som har vært borti det der har blitt uten svar fra TAT og uten fungerende tilkobling i 1-2 uker. Men klart, da har du jo provosert dem nok til å få linja begrenset også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå