Howard Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 MEGA STICK med radio og USB 2.0 MSI har lansert et nytt medlem i MEGA STICK-serien. MEGA STICK 527 får radio, mikrofon, USB 2.0 og utbyttbare deksler. Les artikkelen her Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Den spilleren er vell beregnet for den yngre parten av befolkningen. Det lyser fjortiss av den. Blah. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Den spilleren er vell beregnet for den yngre parten av befolkningen. Jeg tenkte i samme retning som deg, men kanskje litt lengre.. Hadde tenkt å legge inn en kommentar om at den lignet på en tåteflaske.. Men bortsett fra det så håper jeg den blir billig. Mp3-spillere har jo en tendens til å leve på hype og dermed langt høyere priser enn nødvendig. Edit: Stygt utseende trenger ikke hindre meg.. Jeg har jo noe metallic spraylakk stående i boden. Med utbyttbare cover blir vel det en enkel sak å ordne på utseendet. Endret 7. februar 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Da foretrekker jeg ipod shuffle selv om den ikke har radio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå