Gå til innhold

UV reaktiv væske, hvilken type og hvor?

Anbefalte innlegg

Heisann, tenkte jeg skulle slenge en UV-katode (sunbeam 30cm) i kassa, og helle litt mirakelmedesin i kjølinga. Men mener å huske derimot, at det er mange som er misfornøyde med resultatene... Lurer derfor kort og greit på hvilken UV-væske jeg skal gå for, og hvor jeg kan kjøpe det... (erfaringer hadde også vært flott)

(Det gjør meg ingenting å kjøpe utenlands, men må ikke overstige toll-grensa! (200kr))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei du!

Selv bruker jeg AC glowmotion - den ser nesten gul ut i flaska, men lyser grønt ved riktig konsentrasjon i vannet. Jeg er meget fornøyd med det grønne lyset opp fra tanken, og tror det hadde sett bra ut med blått også.

Hvis du handler over nett kan det bestilles fra Microplex, eller så kan du gå innom Digital Impuls i Møllergata (Oslo). De handler forøvrig fra Microplex, så om de ikke har på lager så er det bare å få dem til å bestille opp. Da slipper du fraktkostnader.

Lenke til kommentar
Hei du!

Selv bruker jeg AC glowmotion - den ser nesten gul ut i flaska, men lyser grønt ved riktig konsentrasjon i vannet. Jeg er meget fornøyd med det grønne lyset opp fra tanken, og tror det hadde sett bra ut med blått også.

Hvis du handler over nett kan det bestilles fra Microplex, eller så kan du gå innom Digital Impuls i Møllergata (Oslo). De handler forøvrig fra Microplex, så om de ikke har på lager så er det bare å få dem til å bestille opp. Da slipper du fraktkostnader.

skulle ikke kunen gi en link vel, finner ikke... :blush:

Lenke til kommentar

jeg foreslår at du advarer microplex... hvor lenge brukte du den før du oppdaget misfargingen? Synes du burde få erstatning på kabler iallefall...

edit: ikke på grunn av de 100kr'ene som kablene koster, men prinsippet

Endret av ADT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...