Gå til innhold

hjelp til Cool'n'Quiet

azar

Anbefalte innlegg

Sitter å leker litt å tenkte jeg skulle få aktivert Cool'n'Quiet!

Leste denne guiden og gjorde som det sto!

Kjørte så CPU-Z for å sjekke at alt var riktig , men her var det noe ball,

IFLG guiden skal Multiplier i dette programmet stå på 5 eller 6 i hvertfall ikke over 8! Min står på 11!!?

Hva bør jeg gjøre?

takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er noen hovedkort som ikke støtter C&Q med mer enn 1 rambrikke har du sjekka dette?

I manualen står det ikke noe om dette!

Det står ikke så mye om C&Q i det hele tatt egentlig , bare at kortet støtter dette og hva det er for noe , jeg har forøvrig ett EPoX EP-9NDA3+ Hovedkort for S939 :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har EpoX EP-8KDA3+ for socket 754 (nForce250GB) og dette kortet vil ikke kjøre C'n'Q om du har mer enn èn rambrikke stående i. Om du har flere kan du jo nappe ut de og sjekke om C'n'Q kjører med en brikke. Så finner du hvertfall ut om ditt kort har samme restriksjonene, eller om det er noe annet mystisk på gang.

edit: leif

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Åssen CPU bruker dU?

det er jo helst AMD som støtter dette.

du kan aktivere dette i BIOS'en

Trodde Cool'n'Quiet var forbeholdt kun AMD jeg da.

jeg har forøvrig ett EPoX EP-9NDA3+ Hovedkort for S939  :hmm:

Jeg har EpoX EP-8KDA3+ for socket 754

Har ikke sett så mye annet enn AMD på socket 939 og 754 da, så jeg tror vi kan konkludere med at han kjører en AMD prosessor på sitt EP9-NDA3+ kort for Socket 939 ;)

Lenke til kommentar
Har ikke sett så mye annet enn AMD på socket 939 og 754 da, så jeg tror vi kan konkludere med at han kjører en AMD prosessor på sitt EP9-NDA3+ kort for Socket 939 ;)

Jeg tror også vi kan si at han bruker med all sannsynlighet en 3500+ også, pga. multiplikatoren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...