snorreh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) vi på Linux får vel aldri driver opdateringerer det for at ikke så mange kjører på Linux eller at det er vanskeligere og lage drivere til Linux? Få som bruker det (i forhold til Windows), Linux er nok nedprioritert fra Nvidia og ATI. ATI har lenge nedprioritert Linux, men har lovet å skjerpe seg å satser nå (visstnok) for fullt på å bedre dette. Nvidia har lenge satset på Linux og lager glimrende drivere etter min mening. F.eks. hadde Nvidia en AMD64 Linux-driver ute flere måneder før (!) det fantes AMD64-prosessorer i salg Endret 7. februar 2005 av snorreh Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ATI har lenge nedprioritert Linux, men har lovet å skjerpe seg å satser nå (visstnok) for fullt på å bedre dette. Nvidia har lenge satset på Linux og lager glimrende drivere etter min mening. F.eks. hadde Nvidia en AMD64 Linux-driver ute flere måneder før (!) det fantes AMD64-prosessorer i salg Stemmer det. Selv gleder jeg meg over å kunne spille Doom 3 i Linux med like god eller bedre flyt enn i windows. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 med de nyeste driverne til Linux så spiller jeg (På min nye) DOOM3 raskere en i Windows (hele 6FPS) ok skal ikke klage (Det lages nye drivere til Windows for og dekke problemer(tror jeg)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå