Dagfinn4 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har et bibliotek med en del musikk. Plutselig har alt begynt å gå saktere. CPU ligger på nærmest 100 prosent og fortsetter jeg å bytte mellom ulike låter går maskinen i stå. Jeg har sjekket for spyware og virus. Jeg har MdeiaPlayer 10 på Win XP. Er det noen som kan hjelpe. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan jo alltids prøve med en reinstallering av WMP10. Lenke til kommentar
Dagfinn4 Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har prøvd med en reinstallasjon av versjon 10. Lenke til kommentar
h0lg Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det samme skjedde med meg en gang på min bærbare toshiba. Det viste seg at CPU'en var defekt, jeg fikk en ny på garantien. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvis det er et alternativ er Winamp alltid kjekt å ha Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 sjekk oppgavebehandlingen å se om det er svchost.exe som gjør det, det er et virus som bruker nesten maks ut av din cpu og som ikke antivirus program finner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå