kilogram Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kazaa logger nedlastinger En av de meste populære fildelingsnettverkene har i lang tid logget alle brukeres nedlastinger. Dette blir avslørt i dokumenter som er frigjort i forbindelse med en rettsak mot Sharman Networks. Les artikkelen her Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Skremmende å tenke på at jeg selv var bruker av programmet for lenge siden. Nei, Kazaa har hatt sin storhetstid. Nå går det nedover. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Skremmende å tenke på at jeg selv var bruker av programmet for lenge siden. Nei, Kazaa har hatt sin storhetstid. Nå går det nedover. Har også benyttet dette for lenge siden.Amen Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har aldri likt alt "søppelet" som følger med KaZaa, og dette gjør meg ikke mer positiv til programmet. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skremmende, men langt fra overraskende. Gjelder forresten det her for Kazaa Lite? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er ikke godt å si. Vet ikke om Kazaa Lite inneholder de komponentene som gjør dette mulig. Det er jo også mulig at de logger alle nedlastinger på Fast Track-nettverket uavhengig av hvilken klient som benyttes. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kazaa Media Desktop er kjent for å være stappet full med adware, og kan gjøre PCen din særs mye tregere. I tillegg har fildelingsnettverket i den siste tiden blitt overfylt med falske mediefiler, slik at det blir mye vanskeligere å få tak i det en ønsker. Allerede for 3 år siden var Kazaa full av falske filer. Mulig det er mer nå en før men å finne noe nytt å spennende der er håpløst. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Er vel kun Kazaa dette gjelder, og ikke andre programer som dc++ f.eks? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 DC er ikke berørt av dette, det er et helt annet nettverk. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kazaa sux adware osv slik som står i teksten Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Alle burde styre unna Kazaa. Hva gjør de med loggene foresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå