SHU Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har ett trådløst nett hjemme, blandt annet med en stasjonær PC med massevis av musikk og bilder på. Lurer på en trådløs multimediemottaker (D-link DSM-320). Da kan jeg spille av disse filene på TV. Er dette noe bra alternativ, eller bør jeg gå for en PC. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Lurer forsåvidt også på det samme. Har mp3'er, bilder og filmer (mye DivX og Xvid) jeg gjerne skulle hatt ut i stua, koblet til stereoanlegget og TV + projektoren min. Har trådløst nettverk. Er det noen som har gode tips, evt linker til tester av forskjellige løsninger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hva med en Mini-mac eller en mini-itx pc? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Regner med at en liten shuttle eller liknende blir det endelige valget ja. Da er det jo nesten ingen begrensning på hva jeg kan bruke den til, hverken av filformater eller lagringsplass. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 En multimediamottager er veldig begrenset. Det er f.eks. endel filmer og filmkodeker som ikke vil funke på en slik boks siden all dekoding av film er i hardware (oftest mpeg2/4) og cpu er ikke rask nok til softwaredekoding. Jeg ville satset på en mini-itx pc. Christian... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå