Griznah Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Dette er fra http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=374215 Topic er varm laptop på fanget: Er du i tillegg mann er det kjent at sedcellene dine ikke har godt av å ha laptopen på fanget. Er mann ja, men er ikke så bekymret for sædcellene mine. Har tre barn så jeg har ikke bruk for dem lenger Endret 7. februar 2005 av Sub-Lock Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Den der var egentlig bare dum Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Eller ikke? Synes det var bra sagt av trådstarter jeg=) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 virker ikke som ett gullkorn, mer som en fakta opplysning fra/om seg selv..... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Et gullkorn trenger ikke nødvendigvis være noe morsomme greier, det kan like gjerne være noe som er godt sagt. I dette tilfelle syns jeg det som ble sagt der var godt sagt, men det var ikke noe spessielt morsomt. TSP Endret 8. februar 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå