Glen_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Når jeg skriver meldinger, har jeg en tendens til å avslutte med gjeipe-smilefjes (:-p) Nå har jeg lagt inn :-p i ordlista på telefonen (K700i) sånn at jeg ikke trenger å gå inn på tegnlista hver gang jeg skal skrive dette... Når jeg skulle bruke det i dag, fungerte det som det skulle helt til jeg satte mellomrom etter, da skrudde telefonen seg av, blinket et par ganger og skrudde seg på igjen. Dette skjedde de to ganger til i samme situasjon. Hva er galt ?!? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Når jeg skriver meldinger, har jeg en tendens til å avslutte med gjeipe-smilefjes (:-p) Nå har jeg lagt inn :-p i ordlista på telefonen (K700i) sånn at jeg ikke trenger å gå inn på tegnlista hver gang jeg skal skrive dette... Når jeg skulle bruke det i dag, fungerte det som det skulle helt til jeg satte mellomrom etter, da skrudde telefonen seg av, blinket et par ganger og skrudde seg på igjen. Dette skjedde de to ganger til i samme situasjon. Hva er galt ?!? Kanskje det hjelper å bytte til nyeste Firmware? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Kanskje det du... må se og få tak i en overføringskabel, jeg da. dårlig av SE at det ikke følger med Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hmm, kjøpe kabel ja. SE er flinke, som tjener penger på bugs som det her Men forstår deg jeg, en kabel koster vel noen hundre kroner, men det er ellers gratis å oppgradere i service senter. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Skal forhøre meg rundt her og se om det er noen som har en kabel å låne vekk.. ikke umulig det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå