JenkaRiPS Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Flere som har oppdaget at NGT nå kjører webmailen sin på port 82? er jo supert når firewallen på jobben kun har port 80 samt 8080 åpen for http-trafikk. Hva i huleste er vitsen med denne endringen? Ikke nok med at jeg sliter med ustabil linje - Nå skal dette komme i tillegg. Gleder meg til den dagen NGT gjør en BRA endring. Nye webmailen ser jo i tillegg tragisk ut. Lenke til kommentar
-morten Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Syns det er mye rart med mailen deres jeg... Webmailen er utrolig treig, og jeg må ofte logge inn flere ganger før jeg i det hele tatt kommer inn, og plutselig logges jeg ut igjen. Tar 5 min å sjekke mailen fra en vanlig klient også. Og i forrige uke lastet klienten min plutselig ned alle mailene som lå der én gang til, så jeg fikk dobbelt opp av alle. Regna det først som en klientfeil, men det skjedde med den andre klienten jeg bruker innimellom også! Lenke til kommentar
magio Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Synes mailen til ngt er litt vanskelig så jeg skiftet til portalen.no, som funker veldig bra. Har POP3/IMAP og alt det der. Endret 7. februar 2005 av magio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå