sverre_gr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har en bzerk strømforsyning micorplex på 500w som har ATX20 plugg til hovedkortet.. men hovedkortet mitt som er ASUS A8V-E DELUXE MPXhar en større strømkontakt. det ska jo en ATX12V i hovedkortet ved siden av CPU'en og den har jeg. Men problemet mitt er at maskinen starter ikke opp! og siden alt annet stemmer og passer(skjekket en milinon ganger!!!!) finner jeg bare denne feilen og siden alle delene er helt ny, burde det jo ikkje være noe problem. Men.... Finnes det forskjellige størrelser/typer strømkontakt til hovedkort? og finnes det evt en liten attpåklatt(converter kontakt) som kan fikse problemet? eller må jeg kjøpe en ny strømforsyning? Resten av maskinen er: AMD 64 3200+ s939 sapphire radeon x850xt pe kringston value R 512 mb 3R systems "air black" kabinett Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Feilpostet, let litt mer før du poster neste gang.. PSU og elektronikk forumet.. PSU og elektronikk Endret 7. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dette finnes strømoverganger. Netshop f.eks. har dette på lager. Du kan teste strømforsyningen ved å kortslutte grønn og en svart på ATX20pins-kontakten. Selv om delene er nye så er det ikke dermed sagt du ikke kan ha fått noe som er DOA. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Spørsmål om strømforsyning skal i kategorien som inneholder spørsmål om strømforsyninger.. logisk nok. Lenke til kommentar
sverre_gr Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 takker for alle svar.. har bestilt overgang og får den i morgen:D Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Point taken. http://www.overklokking.no/diverse/stromforsyninger.html <- hvordan sjekke om PSU funker eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå