propel Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 hei! har nettop kjøpt avp2. men når jeg instalerer så får jeg crc feil "media'et jeg instalerer fra er corrupt" var i butikken å fikk ny cd, men samma feilen. lurte på om noen kan brenne følgende filer å sende dem i posten til meg: alien.rez , predator.rez , marine.rez, multi.rez , avp2.rez , sounds.rez Mail meg p : [email protected] kansje jeg har noe i bytte som du har lyst på, har litt filmer å mp3 å sånt...... PLZZZ!!!!....er kjempehypp på å få spille avp2! Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Jeg og fikk de feilmeldingene, men jeg trykte bare på ignore på alle *.rez filene som den sa var korrupte og etter og ha trykt på ignore nok spurte den etter cd2, og den gikk helt fint. Men jeg har da en brent versjon og må legge inn en cracket avp2.exe fil for og kunne spille det. Det er en ting som er litt kjipt med de spillet og det er at det er d3d og da sliter jeg litt med kyro2'en min. Men jeg har sett det på en amd 1,4 og geforce2 pro....snadder er alt jeg har å si om det Lenke til kommentar
Protector Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 avsp2 er genialt men installasjonen suger. jeg får også dessa crc erroe tingene. bare trykk ignore en 1250487406276 ganger så funker det! d3d er merkelige greier, hver gang jeg bruker det så har jeg plutselig ikke scroll på musa mi! det hender på ALLE fps spillene jeg har som støtter d3d og opengl Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 eneste kule med avp2 var og være predator så hunte ned marines med nevene - alt annet ble for ubalansert. marine oppdraget er kanskje halvparten så skummelt som thief :smile: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Jeg og fem andre kompiser hadde det råartig med AvP2 uten noe update for å få mer balanse. Poenget er å være taktisk. Spillet er laget for å campe litt (ikke for mye!). Er det en som er Predator så tar du bare en kjapp Alien. Er en human så velger en bare sniper og "railer" alt som kommer i veien. Sensoren er knall! Er du en Pradator så glem bruk av speargun osv. osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå