haqbar Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Vil ha en kjøleribbe uten vifte til chipsettet mitt. den viften som er der nå bråker for mye (liten 40 eller 60 vifte på 5000rpm). Har et Abit IC7-G hovedkort. Pris: mellom 0 - 400 kr Endret 7. februar 2005 av kuroger Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Har akkurat bestilt Zalman Chipsetkjøler til mitt Abit IC7-G http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2228 Edit: man må modifisere kjøleren noe da siden den egentlig ikke passer for kort uten hull rundt chipset. Endret 7. februar 2005 av White_Tiger Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg kan annbefale denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MCX159A har en sånn selv og hatt den i 2-3 mnd. Er veldig stillegående, sikkert den vifta som lager minst lyd i pcen. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Vil ha uten vifte da det er den nåværende viften som er en av de verste støykildene i dataen. White_Tiger kan du si ifra hvordan kjøleren er, temp o.l.? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Beklager, men det er noe rart med denne siden, jeg klarer ikke å skrive svar her, bare en og annen bokstav som kommer opp. Merkelig... Jeg skriver dette nå i notepad og limer det inn her Så tilbake til saken. Jeg har ikke installert den enda, men skal komme tilbake med temepraturer. Har dere problemer med å skrive svar her? Var slik både i går og i forrigårs når jeg prøvde å svare, men ga opp :S Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Kjører med en chipsettblokk fra ett asuskort på mitt IC7-G kort... uten vifte... Fungerer meget bra faktisk. MEN så har jeg og mye luft forbi fra en XP-120 kjøler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå