LupeN- Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 lag en guide da, vil lage en selv ble jo ganske stilig da Lenke til kommentar
Sniper_Eyes Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 lag en guide da, vil lage en selv ble jo ganske stilig da Her er det en guide Lenke til kommentar
hurr Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 ahh, rive seg hardt i håret !!! Nå har jeg fått mitt lpt kontrollkort, men tror dere jeg får det til og virke med noe software som styrer enheten min? Nei faktisk ikke. det er voldsomt irriterende iogmed jeg har brukt såpass mye tid og litt penger på det her. men men, nå har jeg et vu meter som ligger i hylla og støver sukk. Hurr Lenke til kommentar
maze Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det var jo litt synd da. så det programmet funker overhode ikke med pci lpt kort? Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hmmm... synd men den guiden funker ikke Men ikke gi deg du Hurr så finner du sikkert ut noe som kan funke :!: skjer alltid Lenke til kommentar
PoW Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Utrolig fett! Synd at det ikke funket på din pc. Sende en mail til de folkene som har laget programmet og spørre om det er noe de kan gjøre? Lenke til kommentar
hurr Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 ja dere har jo rett der da, men jeg mistet liksom litt av pågangsmotet når det ikke virker gang på gang, men skal se om jeg mekker noe, takk for comments Hurr Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tøft dette ja..... Stå på til tross for litt motgang... *følge med på* Lenke til kommentar
Morgoth^^ Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ett sånt VU-meter? Musikkforretning? Lenke til kommentar
hurr Skrevet 9. april 2005 Forfatter Del Skrevet 9. april 2005 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ett sånt VU-meter? Musikkforretning? hehe, joda. men du får nok ikke noe i samme stilen som dette, men skjekk Elfa de har et utvalg av slike, gå under byggesatser elr noe. Hurr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå