Gå til innhold

Case Vu meter!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I kveld er det update time! Jeg satt til sent på natt i går og loddet isammen dritten:p

 

Testet det og alt viket utenom en kanal, det er en kortslutning inne i kabelen ett sted så det er vel bare og legge om den så er det iorden, skal se på det når jeg kommer hjem idag.

 

Hurr

Endret av hurr
Lenke til kommentar

Et vu meter er en nivå måler på musikk signalene.

Den måler hvor krafig siglaet er. altså hvor høyt det.er

Er en ganske stili effekt med de lysene som går opp og ned

i takt med musikken.

 

Driver foresten å lager et selv nå. til en rør pre amp jeg holder på å

bygge. Den skal ha blå lys dioder da. og er litt annerledes oppbyd da den

ikke blir styrt digitalt av et program men direkte av de analoge signalene.

Lenke til kommentar

Nå er det tid for en ikke veldig bra UPDATE!

 

Jeg har som sagt ikke lpt port på min pc, så da måtte jeg bruke laptoppen, det virket heller ikke ettersom det er en dum acer pc som ikke gir noen programmer tillgang til lpt porten!

Så da dro jeg til en kamerat bare for og prøve og se om alt virket osv, og det gjorde det. I morgen tar jeg med kameraet mitt ned dit men foreløpig hadde jeg bare mobilen min :no: men men, her er en vid snutt og et bilde til i morgen elr noe slikt.

 

Et ikke så altfor bra bilde!

bilde10rv.jpg

 

og en liten video snutt :D

 

Stay tuned!

 

Hurr

Klipp_11_.3gp

Lenke til kommentar

jepp, når jeg kommer hjem ogslikt så skal jeg gjøre det, det er faktisk ingen sak for en som ikke er dreven innen elektronik også, det er bare vanelige leds med forrmonterte motstander til de, koplet til riktige ledere i en gammel printerkabel.

 

Det blir Bilde UPDATE etterpå også!

 

 

Hurr

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

NÅ, har jeg bestilt eget kontroll kort til mitt vu-meter, sidne mitt Abit IC-7 max3 ikke har lpt eller com porter så bled jeg nøtt til dette. hmmf, men jeg fortviler ikke, da det ikke kostet mer enn 188,- og en kamerat skulle ha noe der så da snyltet jeg på portoen :) heeh, Her er det jeg best iallefall, blir gøy og få det til og virke 110%!

 

https://www.psdata.no/ps.asp?IT=91663

 

 

Hurr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...