Gå til innhold

Case Vu meter!


Anbefalte innlegg

Hoi hoi, kjedet meg litt i helgen så kom på en ide på kabinettet mitt som jeg så for meg som en rå mod, det er nemmelig et hjemmelaget VU meter som jeg setter inn i et deksel som sitter forran på pcen altså en 5,25" bracket.

Her er plan tegningene og videre bilder, mer stuff kommer jo lengre jeg kommer, kom gjerne med tips og spm. Jeg lurer også om det er noen andre som har noen tips om hvordan hvilket prog jeg burde bruke.

 

:cool:

 

Hurr

post-226-1107772429_thumb.jpg

Endret av hurr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det er fint folk syntes dette er tøft, Programmet jeg tenker og bruke heter discolitez og er en plugin til winamp.

Diodene kjøpes som alle jeg kjøper ifra DotLight , der er det god kunde service og gode priser.

Jeg kommer til og kjøpe meg et kontroller kort iogmed at mitt IC7-Max3 Hovedkort ikke har lpt port osv.

 

 

Hurr

Endret av hurr
Lenke til kommentar

Ja! Jeg vil virkelig anbefale deg å kjøpe fra utlandet.. Men du må huske på at det kommer moms i tillegg om ordren er over 200 kr! Ikke ordren med frakt, men bare ordren! Selv skal jeg bestille LEDer og annet el-sthæsh fra futurlec.com... Kjenner forresten en kis i USA som kan få tilsendt det så sender han det mye billigere til meg..

Lenke til kommentar

Det hadde vært fint. har hatt slike ting i tankene lengre tid men ikke gjort det fordi jeg ikke visste om noe prog som fikk det til å funke bra. men de du nevnte så jo supert ut. så det jeg er spent på er hvordan det programmet virker i praksis. så hvis jeg skal lage vu meter skal jeg ha det med kun blå lysdioder og ha det til å gå oppover kassa på ene sidedøra. tror det hadde vært dritfett. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hehe, det er fint folk syntes dette er tøft, Programmet jeg tenker og bruke heter discolitez og er en plugin til winamp.

Diodene kjøpes som alle jeg kjøper ifra DotLight , der er det god kunde service og gode priser.

Jeg kommer til og kjøpe meg et kontroller kort iogmed at mitt IC7-Max3 Hovedkort ikke har lpt port osv.

 

 

Hurr

kan d programmet brukes til katoder og?

:roll:

Lenke til kommentar

Det programmet styrer jo bare utgangene så lager du en krets for det så kan de jo styre hva som helst. Ikke noe problem til å bruke dem som brytere på 5000w lysanlegg. Men det kan kansje bli litt unødvendig på pcen. hehe. men på discotek hadde det jo funka fett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...