lperik Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei. Kjøpt meg en ny zalmanvifte og skulle til å montere denne. Tok av boxedvifta som satt på, og så dukket det opp et problem. cpuen sitter fast i thermalpadden og ble med opp da jeg tok av vifta. Virker som den sitter rimelig godt, men har ikke prøvd å rive den av med all makt da jeg er redd for å ødelegge den. Noen som har noen gode råd her? -LP Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 prøv å varme den opp og lirke på den. husker at dette skjedde med noen p4 på ikt-driftsfag, vi fikk dem av men husker ikke helt hvordan, jeg husker at vi fikset en p4 med kniv men ikke hvordan vi fikk den løs (ikke samme p4) Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Varme de opp med en hårføner, så vri de forsiktig fra hverandre. EDIT:Litt treig... Endret 7. februar 2005 av Fiesta Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Varm opp kjøleribba med en hårføner thermalpadden blir ikke så hard da, lettere å få løs prosessoren da. Du kan også prøve å få litt rødsprit mellom kjøleribba og cpu for å se om den løsner da. Det er bedre en å begynne å bryte på cpuen. Lykkke til Edit: jeg også Endret 7. februar 2005 av Fixer'n Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hah! flaks at exen ikke har henta fønern sin ennå, skal prøves ut med en gang.. poster resultat. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Sånn, da var det gjort. Fønern gjorde susen den! så nå er det frem med kondensfjerneren og litt qtips og gnukke ivei! Takk for raske svar. -LP Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Funker CPU-en? Kan hende enkelt pinner har bøyd seg. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Funker CPU-en? Kan hende enkelt pinner har bøyd seg. Sjekket dette før jeg satt den på plass igjen, men den var fin den. Nytt hovedkort og ny zalmanvifte er satt inn i maskinen nå, prosessoren kjører og klokker som aldri før den EDIT: for de som måtte lure, dette er snakk om en P4 2.4Ghz 533fsb, klokket opp til 3ghz på ett epox 848p hovedkort. Endret 7. februar 2005 av lperik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå