Griznah Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Heisann! Jeg sitter med et PowerColor Radeon 9800PRO som var koblet via DVI til min koselige BenQ PE7800. Etter at Windows Update automatisk byttet skjermkortdrivere får jeg ikke DVI-output til å fungere med projektoren lenger Jeg har til og med re-installert, og før det prøvde jeg mange forskjellige drivere frem og tilbake. Er det noen måte å tvinge DVI-output til å være på hele tiden? Problemet er vel at skjermkortet ikke senser at det er koblet til noe på DVI-porten, selv om det fungerer fint hvis jeg bruker overgang til D-sub. Projektoren er testet og den fungerer kjempefint. Lenke til kommentar
maitruckz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg sliter med samme problem på min pc. Dette med en Geforce 4400 og benQ 7800. Etter en reinstallasjon av windows, finner den ikke projektoren som digitalt display. Bare analogt, og da nekter projektoren og "skjønne" ut signalet. Så i stedet for DVI-I, så går den nå på DVI-A Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Du er i allefall hakket lenger enn meg:( jeg får Analog hvis jeg bruker DVI->D-SUB og D-SUB -> RGBHV, men jeg ser merkbart forskjell kontra DVI -> DVI. Mulig det er noe med projektoren da kanskje? Jeg har ikke prøvd med noe annet DVI-output, men skal prøve å få tak i og se om det er hele proj'en, eller skjermkort sammen med proj'en. Lenke til kommentar
maitruckz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Skjønner ikke noe av dette jeg. Aldri mer digital signal her, bare analogt. Trodde DVI utgangen sendte digitale signaler jeg Lenke til kommentar
brekkjern Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 hei dere. kjøpte meg en dvi kabel i går. tenkte jeg skule byte ut s-video kabelen med dvi. har en 42 plasma tv med egen dvi inngan. men får ikke noe signal fra pc`en i det hele tat. har en point of wiev geforce 5200. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Aah, diggbart, fått ny projektor fra BenQ, så nå funker det. Eller, ny og ny, 8 mnd eldre enn den jeg hadde, med tydlige bruksmerker:( men det funker jaffal. Lenke til kommentar
maitruckz Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fått ny? Vel, må ringe dem på mandag. Ene vifta på projektoren subber borti ett eller anna, så det låter mindre pent :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå