Gå til innhold

Meninger om Dell M70

tha_lode

Anbefalte innlegg

Tenker litt på denne.

Er interessert i hva dere andre synes. Er den veldig dyr sammenlignet med hva jeg får for tilsvarende spenn andre steder?

http://commerce.euro.dell.com/dellstore/co...=nobsdprecn&v=d

Spes lurer jeg på åssen skjermkortet er, hva som er forskjellen på Dell og intel sine trådløse kort og om den er nogenlunde støysvak.

Edit: Ny og bedre link

Endret av tha_lode
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er så deprimerende når en posting forsvinner nedover på forum lista og til slutt detter over på side 2 uten at noen har svart på den...

Er det ingen som har noe å si om maskinen? Er det noe poeng med dette skjermkortet eller er det bare tull? Har det noen hensikt å kjøpe Dell sine trådløse kort når de selger intel sine billigere og de tilsynelatende støtter det samme?

Tror jeg skal ha 1.8 ghz, 1920x1200 oppløsning og 1 gig ram.

Lenke til kommentar

Maskina er primært rettet inn mot brukergrupper som driver med DAK/DAP, og digitalt innhold av ulik art, og ønsker et bærbart alternativ. Derfor NVIDIA Quadro FX GO skjermkort, som er regnet som bedre i dette segmentet en GeForce 6 serien.

Maskinen skulle være støysvak i og med at den bygger på Centrino plattformen, og med brukbar batterilevetidlevetid. Finnes ikke særlig med argumenter for å velge et Dell trådløst kort når det er dyrere.

Den er ikke dyr i forhold til tilsvarende maskiner. Men det finnes rimeligere maskiner dersom bruksområde ikke er DAK/DAP og digitalt innhold. Sjekk hos PSdata, Netshop og Zepto.

Om maskinen er et fornuftig kjøp avhenger av bruksområdet ditt.

Lenke til kommentar

Joda. Fine de, men jeg er keen på 915 brikkesett. Og gjerne større oppløsning, men det er ikke noe "møst".

Ellers er firewire-port viktig.

Har egentlig tenkt mer på cl-56 hvis det ikke var for at de ikke har oppdatert brikkesettet enda.

Lenke til kommentar

Ellers er firewire-port viktig.

Da er det kjekt å vite at Dell M70 i likhet med Latitude D810 ikke har firewire port. Forstår dog ikke hvorfor!? OK, USB 2 er kanksje raskere, men det meste av profesjonelt Video/foto utstyr bruker firewire.

Endret av madbits
Lenke til kommentar
Slike skjermkort suger til spilling, men jeg går ut fra at det ikke er det maskinen skal brukes til.

Compaq/HP har bærbare arbeidsstasjoner, og IBM har kanskje også. Sjekk dem.

De gjør ikke akkurat det da. Quadro FX Go 1400 er akkurat samme kortet som GeForce 6800 Go. Så er ingenting å si på spillytelsen der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...