finfyr Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Morn. Er for tiden i England, og sliter med å sende mail i Outlook. Snylter på trådløst nett i huset jeg bor, og finner ikke ut hvilken smtp jeg skal bruke. Finnes det noen server en kan bruke for å sende mail uten at jeg vet hvilken host som brukes? Eller smtp til den hosten? Takk Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Lett!!!! Gå inn her der vil du få opp leverandøren av din tjeneste og så kan du gå til leverandørens nettside og finne SMTP serveren deres Lenke til kommentar
jornh71 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Siden de aller fleste ISP'er ikke lar deg bruke deres SMTP servere viss du ikke er koblet på deres nett, så tror jeg neppe dette hjelper. Vet dessverre ikke om noen gratis SMTP servere Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har brukt smtp.online.no med hell flere ganger, du kan jo prøve den? Lenke til kommentar
bentose Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du kan kanskje bruke din eksisterande mail-leverandør dersom du legg inn brukarnamn og passord også for utgåande mail i Outlook. Trur det skal være mogeleg med online.no og start.no iallefall. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Online.no går ikke nei, du må ha en iadresse som er på samme range som Telenor abb. start.no vet jeg ikke Lenke til kommentar
toretors Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Annet alternativ vil være å sende mail gjennom webmail. Lenke til kommentar
Lorang-Dahl Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hmm, litt merkelig, jeg har brukt online.no før ihvertfall, har de forandret det nå nylig, eller er det tiden som flyr fort? Lenke til kommentar
blink182 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Yahoo leverer både pop og smtp. på den gratis webmailsaken. 2mmy Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan du bruke gmail? Jeg tror det går an å bruke den på outlook, men har ikke prøvd dette selv. Den går fint å bruke på web og å få takk i invite er ikke noe problem Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hva med å installere din egen personlige SMTP server. Jeg har prøvd denne med hell for en tid tilbake: http://www.postcastserver.com/ (freeware). Så enkel å installere/bruke at selv far kan klare det. Endret 7. februar 2005 av Pengu Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Lett!!!! Gå inn her der vil du få opp leverandøren av din tjeneste og så kan du gå til leverandørens nettside og finne SMTP serveren deres Prøvd dette?? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 taz: funket fint det. Fant det ut etterhvert:) Takk alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå