Kenny Bones Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei! Vet noen hvordan jeg kan lage en rollover som bytter layer med et bilde? Eller er det plent umulig? Tenkte å lage en innholdsboks som inneholder et layer med tekst. Når jeg beveger musa over et spesielt bilde så byttes layeret som inneholder den opprinnelige teksten med et bilde. Er dette mulig? Alle svar takkes! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Noke slikt du tenker på? Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Mange takk! Men nå må jeg lære meg CSS Litt nervøs for å begynne med det da jeg egentlig ikke vet særlig mye om det og hva det innebærer. Har hørt at det er MYE bedre enn vanlig html, så det er nok bare å prøve å henge med! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mange takk! Men nå må jeg lære meg CSS Litt nervøs for å begynne med det da jeg egentlig ikke vet særlig mye om det og hva det innebærer. Har hørt at det er MYE bedre enn vanlig html, så det er nok bare å prøve å henge med! Du skal ikkje bytte ut verken HTML eller Javascript med CSS. Det vil seie: Du skal delvis bytte ut javascript. Mykje visuelle effektar du får til med javascript, bør du heller gjere med CSS. HTML er innhold og struktur, CSS er kun korleis ting ser ut; presentasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå