Zeph Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Såg denne tråden og tenkte eg skulle høyre kva spel du først brukte online. Mitt var Red Alert 2 Endret 7. februar 2005 av zeph Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Såg denne tråden og tenkte eg skulle høyre kva spel du først brukte online. Mitt var Red Alert 2 Mener å huske Q-test var det første jeg spillte online... Og da Quake som det første komplette spillet. Ellers var det vel Warcraft 2 og C&C:TD vha. ipx/spx til tcp/ip konverteringsprogrammer (hvis navn jeg ikke kommer på i farten)... [EDIT] Tjenesten het Kali [/EDIT] Endret 7. februar 2005 av Mr.Garibaldi Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Quake og Unreal. Unreal (1998) spiller jeg fortsatt i coop Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Det husker jeg faktisk ganske godt, det var C&C Tiberian Sun. Den gang med en råtten ISDN linje. Det var litt av en opplevelse første gang! Husker at jeg syntes at det var så utrolig at alle inne i lobbyen, og de jeg spilte mot var ekte mennesker som satt ved en annen datamaskin, et eller annet sted i verden. Appropo tidlig online spilling, er det noen som husker mplayer.com? Endret 7. februar 2005 av Anthropod Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Spilte Quake på ISDN-linje. Det var tider, det. Første gang jeg lå på toppen av listen husker jeg for alltid, deilig opplevelse! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Har nesten ikke prøvd online-spill jeg.. Men, det første "seriøse" jeg prøvde må vel være Warcraft III - Reign of Chaos, men.. Jeg er ingen hardcore-gamer, og det var så veldig mange som var så mye bedre enn meg, så jeg tapte en del.. Også hadde/har jeg ikke så mye tid.. Liker av den grunn single-player spill best, siden jeg bare kan save og stikke å gjøre noe annet.. Men, nå har jeg (som nevnt i en annen tråd) begynnt å spille Everquest II, og det synes jeg er kjempeartig, og det kommer jeg til å spille fremover.. og etter alt maset om World of Warcraft, så er det ikke umulig at noen penger og tid kommer til å gå med på det også... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Starcraft må ha vært det første jeg spillt online. Men star wars jedi outcast er no kdet første jeg ble god i Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Doom 2 deathmatch / co-op med en kamerat over modem i 1994 eller noe Endret 7. februar 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Reversi via internett. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Det første spillet jeg husker klart at jeg spillte online var Outlaws med 33.6 modem. Utrolig morsomt Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Soldier of Fortune 2 var vel det første spillet jeg spilte online hvis man ser bort fra et parti sjakk i ny og ne. I det siste så spiller jeg kun EVE online. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 husker ikke hvilket men det første spillet jeg begynte å spille var CS 1.5 Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det var nok StarCraft Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 command and conquer, det orginale altså.. om jeg ikke husker feil så var det direkte forbindelse mellom modem eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hmm.. GTA3 m/ Testdriver mod Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 det første jeg spillte via nettverk/nullmodem kabel var Doom... første via internet var vel freespace eller quake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå