Gå til innhold

Ditt første online pc-spill...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såg denne tråden og tenkte eg skulle høyre kva spel du først brukte online.

Mitt var Red Alert 2 :yes:

Mener å huske Q-test var det første jeg spillte online... Og da Quake som det første komplette spillet.

Ellers var det vel Warcraft 2 og C&C:TD vha. ipx/spx til tcp/ip konverteringsprogrammer (hvis navn jeg ikke kommer på i farten)...

[EDIT]

Tjenesten het Kali

[/EDIT]

Endret av Mr.Garibaldi
Lenke til kommentar

Det husker jeg faktisk ganske godt, det var C&C Tiberian Sun. Den gang med en råtten ISDN linje. Det var litt av en opplevelse første gang! Husker at jeg syntes at det var så utrolig at alle inne i lobbyen, og de jeg spilte mot var ekte mennesker som satt ved en annen datamaskin, et eller annet sted i verden. Appropo tidlig online spilling, er det noen som husker mplayer.com?

Endret av Anthropod
Lenke til kommentar

Har nesten ikke prøvd online-spill jeg..

Men, det første "seriøse" jeg prøvde må vel være Warcraft III - Reign of Chaos, men.. Jeg er ingen hardcore-gamer, og det var så veldig mange som var så mye bedre enn meg, så jeg tapte en del.. Også hadde/har jeg ikke så mye tid.. Liker av den grunn single-player spill best, siden jeg bare kan save og stikke å gjøre noe annet..

Men, nå har jeg (som nevnt i en annen tråd) begynnt å spille Everquest II, og det synes jeg er kjempeartig, og det kommer jeg til å spille fremover.. og etter alt maset om World of Warcraft, så er det ikke umulig at noen penger og tid kommer til å gå med på det også... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...