DementedAlbino Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Noen som vet hvor jeg endrer klokken på xbox? Er utrolig irriterende når det hår 8 timer feil. Vet at det kan gjøres i orginalt dashboard, men dette har jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Kan stille den i Unleashx, tror jeg. Ellers så kan du bruke f.eks Avalaunch og sette opp slik at den får automatisk tid og dato, hvis den er koblet til inet da.. Eller bare legge inn org dash og starte opp det. I Ava - Settings-Network-Ip Settings-SNTP : Enabled Endret 7. februar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Den er aktivert, men klokken er likevel feil. Bør jeg endre ip som står på dette valget? Endret 8. februar 2005 av svortevik Lenke til kommentar
H2H Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har du stillt inn vilken TIMEZONE du er i? har du stillt inn feil vil klokken stille seg tilbake.... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Har du stillt inn vilken TIMEZONE du er i? har du stillt inn feil vil klokken stille seg tilbake.... Hvor gjøres dette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå