Tafsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan folk fortelle meg kva som gjer at eg bør betale litt ekstra for å gå på Norges it høgskule forran Høgskulen i Bergen visst eg har planar om å bil en programmere i ein eller anna form? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Du lærer nok å programmere uansett hvor du velger å gå. Nå spørs det litt hvilket bachelor-studie du velger på NITH, men de fleste der fokuserer ikke så mye på matematikk. Antar at hvis du velger HiB ing. studiet så får du en del realfag i tillegg (som jo har sine positive og negative sider). Ved NITH så kommer du nok til å ha mer "data"-fag, altså du lærer ikke bare å programmere, men også ganske mye rundt, f.eks systemutvikling. Har selv tatt bachelor-graden min ved NITH så kjenner det best Om du vil betale eller ikke er ikke opp til oss Jeg mener det absolutt er verdt pengene; har fått utrolig mye igjen for de. Men, som sagt, du lærer nok å programmere en del ved HiB også, og det er jo billigere! Du må nesten finne ut mer om innholdet i hvert studiet og sette det opp imot hva DU vil ha ut av utdanningen din EDIT: Sklivleleifl Endret 7. februar 2005 av smetho Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Kva er forskjellen på linjene Ingeniør og Programering? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Stenges Dårlig topic og feilpost. Skulle ha vore posta her http://forum.hardware.no/index.php?showforum=235 Topic seier veldig lite då det er brukt forkortelsene til dei to skulane samt at det ikkje gjer antyding til kva eigenteleg tråden handler om viss ein kjenner til forkortelsane. Er det plassering av skulane, antal elevar, eksamensresultat i fjor, antall ansatte... o.s.v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg