nikhuse Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har da ett VIVO skjermkort..Da er det bare ett enkelt spørsmål..Hva kan jeg koble til?Litt dumt spm. kanskje men, greit å vite siden jeg allerede har det..hehe.. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 I teorien alt som sender ut/tar imot videosignaler via composit/S-video kabel. Motta signaler fra DVD, VHS, TV, XBOX, PS, en annen PC, videokamera. Jeg har ikke selv VIVO, men regner med at det ikke er noe problem å ta opp fra de kildene jeg lister her. Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 hmmm..Hvis man kobler til tv/kabel?Hvordan gjør man dette?Funker det? Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg går ut fra at du har s-video kabel inn i skjermkortet og ikke composite, men det går ut på akkurat det samme. Kabel signaler er vel RF, så du kan ikke koble direkte inn i skjermkortet, men det må gå via en TV-dekoder som f.eks en TV eller en VHS spiller. Du må så koble s-video kabelen mellom dekoderen (enten en s-video ut på TV/VHS eller via en scart kontakt og en SLIK. Du må passe på at scart kontakten støtter signal ut, og det kan du se på et lite ikon med inn/ut piler ved siden av kontakten) Etter at s-video kontakten er koblet mellom skjermkortet og dekoderen så er hvertfall alt ok på HW siden og resten er opp til hvilket program du skal bruke til å recorde. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du skriver ikke hva slags kort du har, men du har sannsynligvis en VIVO-kabel med både kompositt og s-video inn og ut. Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hvilke programmer kan man fks. bruke til å ta opp ? Hvilket er det beste ? Og hvilket program funker best til å se video-inn ? Har tenkt å kjøre xbox'n gjennom her hvis dette er mulig... Endret 7. februar 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Du skriver ikke hva slags kort du har, men du har sannsynligvis en VIVO-kabel med både kompositt og s-video inn og ut. Bruker å følge med VIVO kortene det..Jeg har Gainward 6600GT GS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå