Dizk Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 i blandt hopper musa mi over til en annet sted på skjermen. plutselig går den av seg selv opp i et hjørne osv (oftest opp til venstre). sykt irriterende når du spiller cs.. dette skjer både i winows og linux.. peil? Lenke til kommentar
Askelander Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kjøp ei musmatte som er beregnet for optiske mus. Hoppingen du beskriver skyldes ofte at en bruker underlag med forskjellige fargenyanser, noe optiske mus ikke liker. Evt. legg musa på et helt hvit papir (billig metoden) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg vil heller si at det er motsatt; dette problemet kan komme hvis det er for lite variasjon i underlaget - for eksempel en helt jevn og ensfarget flate uten noe mønster i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 aaah.. nå skjønner eg! de siste dagene har eg brukt en matte beregnet for "rullemus" fordi eg glemte min vanlige på hybelen, og det er når eg har brukt denne at den har hoppet vilt rundt. men da regner vi saken for løst Lenke til kommentar
Launch Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Opplevde det en gang da det var litt støv ved sensoren, fjernet det og da funket den helt fint. ellers så er det jo underlaget, prøv forskjellig eller kjøp en bra matte. Siste drivere er også greit å ha men skal ikke bug'e med dette problemet på tidligere versjoner såvidt jeg vet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå