CannibalCorpse Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Har et par filmer her jeg skulle ha lånt, men ingen av de tre filmutleierne i Sandnes (Showbiz, Videoverden og DVD Spesialisten) har de virker det som. Det er da ikke akkurat ukjente filmer, eller ukjente skuespillere. Noen som vet hvor i Sandnes eller Sola området de kan leies? Filmene jeg mener er The Sixth Sense (Den Sjette Sansen) og A Perfect World, første med bl.a. Bruce Willis og siste med Kevin Costner og Clint Eastwood. Takker for svar Endret 7. februar 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Disser du butikken min? Kan sikkert ta dem inn, hvis du insisterer. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Disser du butikken min? Kan sikkert ta dem inn, hvis du insisterer. Jobber du i en av butikkene? Hvilken? Innlegget var ikke for å klage på butikkene men bare opplyse om jeg HAR sett innom de tre og lett etter filmene Jeg og fattern er forøverig hyppig innom spesielt DVD Spesialisten / Michael Cain og Showbiz! Kjekt med de tilbudene dere har forresten! Endret 7. februar 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Regner med det er Showtime du mener? Koster en del penger å ta inn filmer, så vi gjør det ikke med mindre vi vet vi kommer til å tjene på det. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Heller gå til noen DVD sjapper og kjøp de filmene, koster neppe mer enn en hundrings hver. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Heller gå til noen DVD sjapper og kjøp de filmene, koster neppe mer enn en hundrings hver. Ja, filmene er vel på billigsalg om dagen... kan sjekke ut Lefdal og de der. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Regner med det er Showtime du mener? Koster en del penger å ta inn filmer, så vi gjør det ikke med mindre vi vet vi kommer til å tjene på det. Ja ok Edit: Forresten, du er sikker på dere ikke har den? Kan jo være dere hadde den men at den var utleid eller jeg ikke lette godt nok, men dere har vel en database over alle titler dere har regner jeg med:-) Endret 7. februar 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå